Mladší žáci opanovali svůj výkonnostní koš

V sobotu 19. 3. vyrazili mladší žáci ke svému dalšímu turnaji do Soběslavi, kde se poměřili s Českým Krumlovem, Florbalovou akademií České Budějovice a domácí Soběslaví.

Jako první vyzvali Milevští tým z Českého Krumlova. Vyrovnaný duel, ve kterém se představili dva nejlepší celky na turnaji, nakonec skočil remízou. Došwiháci se následně utkali s domácí Soběslaví. V tomto duelu milevský celek potvrdil roli favorita, po pěkných akcích přidávali svěřenci Jaromíra Hrůzy jednu branku za druhou. Výsledek duelu se nakonec zastavil na výsledku 9:5, Milevští si tak připsali první vítězství na turnaji. To ale nebyla poslední výhra na turnaji. V závěrečném duelu na turnaji nedali Došwiháci šanci Florbalové akademii z Českých Budějovic. Díky dobré defenzivní milevský celek nedovolil protivníkovi ani jednou skórovat. Naopak Došwiháci do soupeřovo sítě nasázeli čtyři přesné trefy, díky kterým se mohli radovat z druhého vítězství.

Došwiháci na turnaji nepoznali hořkost porážky, dvakrát se radovali z výhry, jednou odešli se soupeřem smírně. Díky úspěšným výsledkům se Milevští zaslouženě posunou pro příští turnaj do vyššího koše!

Sestava: Balážová – Fischerová, Kripner, Koudelka, Jírovcová, Fridrich, Vácha, Fara, Červenka, V. Kodad, Z. Kodad, Prášek, Soul

Komentář k turnaji od trenéra Jaromíra Hrůzy: Jsem rád, že jsme si ve třetím koši mohli zlepšit náladu, zahrát si, zastřílet a začlenit i mladší kluky, kteří nehrajou tak pravidelně. V jediném zápase proti Č. Krumlovu jsme pouze remizovali. Tento zapas jsem očekával jako nejtěžší a to se také potvrdilo. Krumlov je velmi houževnatý soupeř a vždy nás dokáže hodně potrápit. Jsem rád, že jsme v zápase makali na plno a nakonec remíza je dle mého zasloužená pro oba týmy. Pro nás je to opět nastavené zrcadlo pro zlepšení v trénincích. Na jednotlivých hráčích je vidět posun, za to jsem moc rád, nicméně stále máme kus práce před sebou. Chtěl bych na závěr poděkovat celému týmu za nasazení a odvedený výkon, pak také rodičům za podporu a kulisu.